מסעדת מנזה ”מסעדת "מנזה" בבודפשט“
על מסעדת מנזה שמעתי עוד לפני הנסיעה. שמחנו לראות את המסעדה כמעט מהחלונות החדר שלנו במלון “מדוז”. כבר בערב הראשון הגענו למסעדה, שעדיין לא הייתה מלאה, לארוחת ערב מהנה.
הזמנו מרקים, גולאש (לאיש החזק) ומרק שום (לעצמי). מרק השום מגיע עם לנגוש קטן ועם שמנת, כמובן. היה טעים מאוד ומיוחד. חזה ברווז גם הומלץ והיה טעים.
הבירות במנזה (לא שאלנו איזה) היתה הכי טעימה במשך השהות בבודפשט והנסיונות במקומות האחרים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל