מלון סנצ'ורי אולד טאון פראג
הזמינו online
לא אחזור על כל הסופרלטיבים שנכתבו על המלון בפראג - הכל נכון ומתאים גם למה שאני חוויתי. אבל אני חייב להוסיף "אבל" - שהינו במלון 4 לילות בחודש מרץ. הטמפרטורות בחוץ היו בין מינוס 1 ל-3, אבל בחדרנו במלון התבשלנו מחום. האויר נכנס רק ממערכת המיזוג, שלא ניתן היה לשלוט בטמפרטורה שלה. התלבטנו כל הזמן אם לכבות את המזגן, ואז אין תחלופת אויר או להשאיר אותו ולתת לעוד אויר חם להכנס. כנראה שהמלון מתאים יותר לקיץ, אז המיזוג מקרר.
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל