המדריך גיא צדקה ”גיא צדקה סיורים בפולין.מומלץ בחום“
הזמנו סיור פרטי ל6 אנשים בוורשה.וקיבלנו מדריכה מקסימה מקצועית בשם אגתה. היה סיור מהנה ומומלץ מומלץ בחום. גיא היה מקסים ועזר בכל מה שביקשנו. המחיר בסדר גמור.
תקבעו מראש ולא תתחרטו מצרפת תמונה בעיר העתיקה עם אגתה ישבנו לאכול ארות צהרים היה ממש כייף.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל