מידע כללי על בילוי וחיי לילה ברומא ”אין חיי לילה באוגוסט“
חיי לילה זה לא משהו שקיים כאן כלכך במיוחד אם אתה מגיע באוגוסט כל בעלי הברים בחופשות.מצאתי את עצמי הולכת 50 דקות ברגל כדי לשתות בירה במקום שנראה כמו קיוסק שכונתי למבוגרים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל