איוולטקס ”מסעדת טקס-מקס בטאקיאמה“
מי ציפה למצוא מסעדת טקס-מקס בטאקיאמה ועוד אחת מוצלחת, אבל נתקלנו בה תוך כדי שיטוט ונכנסנו. מקום קטנטן, צוות של טבח ושתי מלצריות שאחת גם עושה שליחויות. מלא אופנוענים שלבושים כמו מלאכי גיהינום אמריקאים ועושים המון רעש, אבל כולם בגובה מטר וחצי (יפנים, נו) אז הם לא ממש מפחידים כמו המלאכים המקוריים בארה"ב. מקום מקסים עם שירות זריז, גם כשמלא, ואוכל טוב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל