הזמינו online
וינטאג' הוטל רומא ”מלון וינטייג' ברומא“
בזמן שהייתנו ברומא שהינו לילה אחד במלון וינטייג' ברומא. למי שמחפש מלון במרכז רומא – זה לא המלון שכדאי ללכת אליו.
אנחנו היינו במלון במסגרת טיול מאורגן והוא היה מרוחק ממרכז העיר, לקח לנו כ-45 דקות באוטובוס להגיע למרכז העיר.
המלון עצמו נחמד, החדרים טובים, יש במלון לובי עם בר. צמוד למלון יש קניון פתוח, ויש שם כל מיני חנויות וגם סופרמרקט ענק. כמו כן, בצד השני של המלון יש מסעדה ענקית שהייתה מלאה באנשים.
במלון יש Wi-Fi חופשי, אבל שצריך להתחבר אליו כל פעם מחדש.
לסיכום – אני אם אני הייתי הולכת לבד, לא הייתי סוגרת במלון כזה, אלא במלון בלב רומא, שאפשר ללכת ברגל לרוב האטרקציות.
אני מאמינה שהמלון יותר זול מהמלונות במרכז רומא, אבל לדעתי אם מגיעים כבר לרומא, עדיף לשלם קצת יותר ולהיות במרכז.
שכל אחד יעשה את השיקול שלו.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל