מסעדת מנזה ”מסעדת מנזה - לא אהבנו“
בעקבות המלצות על מסעדת מנזה בבודפשט, נסענו במיוחד עד אליה בערב אחד. הגענו יחסית מאוחר, מבלי להזמין מקום מראש (הקונסיירג' במלון אמר שאין צורך להזמין, שמגיעים ומקסימום מחכים קצת לשולחן). לא היינו צריכים לחכות. הושיבו אותנו ליד חלון, והיה קר. המלצר היה די אנטיפטי ולא שירותי. משתי המנות שהזמנו אחת היתה טעימה, השניה היתה בסדר. המחירים לא זולים. לא ממליצה ולא נחזור.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל