המדריך מיכאל שטיינגאוז ”מומלץ בחום“
לקחנו את מיכאל לשני סיורים - בוקר ואחר הצהרים. היה נהדר. מיכאל היה בארץ, שירת בצבא, מדבר עברית שוטפת, מכיר את האתרים ואת ההסטוריה שלהם ומאוד מאוד נחמד. מומלץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל