טרנספרומא ”החוויה שלי מחברת ההסעות טרנספרומא“
הזמנו מעידו מחברת מטרנספרומא 2 אוטובוסים ל-35 איש כולל ילדים בגילאים שונים, להסעה מהנמל הימי ברומא ובפירנצה למרכזי הערים. בניגוד למובטח, הנהגים לא המתינו עם סימון שמנו ולא ניתן היה לאתר אותם.
במקום לחכות לנו בחניון האוטובוסים המתין הנהג מחוץ לנמל. גם התקשורת עם הנהגים היתה בלתי אפשרית מאחר ודיברו רק איטלקית. כתוצאה מכך נאלצנו להמתין בשמש קופחת למעלה מחצי שעה עם ילדים קטנים ומעבר לעוגמת הנפש איבדנו זמן יקר של סיור בערים. אל תתפתו לזול, חפשו שירות איכותי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל