רומיו - סיורים ברומא ”מומלץ בחום!“
היה סיור מעולה, עשינו אותו דווקא ביום האחרון שלנו (ולא בהתחלת הטיול כפי שלרוב מומלץ) ולמרות שכבר הכרנו את רומא היה מרתק, מעניין ומחדש! ליבי המדריכה הייתה מהממת והסיור היה ארוך, מכובד, שווה את הכסף בהחלט. מומלץ ממש!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל