התיאטרון השחור אימג' ”לא מפיל לסת - שעה וחצי של הנאה ומנוחה מההמולה“
למי שלא מכיר את הז'נר.אימג' הכי טוב בעיר. המלצה חמה ביותר היא ללכת למועדוני הג'ז בעתיקה.ההרכבים מישתנים כמעט כל ערב.השניים שהיינו ומאוד נהנינו.reduta וגם A Gha Rta לאוהבי ג'ז מוסיקה ובירה מצויינת.אל תפספסו! 580 קרונות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל