אברהם HOME TAXI מוסקבה ”בחור מקסים“
טיילנו איתו יום אחד בקונקשיין במוסקבה.היה מאוד אדיב ונחמד.הילדים מאוד אהבו אותו.ביקשנו רכב אחד גדול והוא הגיע עם שניים קטנים אבל זה היה בכל זאת בסדר כי בפועל טיילנו בחוץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל