חברת דני פולנד ”סיור קבלת פנים ע"י דני פולנד -מומלץ ביותר“
משתף את החברים בסיור קבלת פנים שקיבלנו מחברת דני פולנד בנחיתה בורשה. בנקודת המפגש המתין לנו נהג נחמד שמייד נתן לנו בקבוק מיים לכל אחד ו- 2 כרטיסי סים פולנים חדשים באריזה סגורה. העמיס המזוודות על עגלה ודחף אותה עד לרכב. קודם כל פתח לנו הדלתות ולבד טיפל בהעמסת המזוודות. רכב מרצדס נח ומרווח עם חימום - נהדר. יצאנו משדה התעופה ועשינו סיור פאנורמי בעיר של כ 50 דקות בנקודות מרכזיות ויפות (אפילו ירדנו ב 2 מקומות לצלם) . בסופו של הסיור הגענו לחניון התת קרקעי של קניון ארקדיה. הנהג הוביל אותנו לצ'יינג' שבו החלפנו משקלים לזלוטי וזה חסך לנו הפרשי המרת מטבעות. משם הגענו לבית קפה מקסים והנהג הזמין לנו קפה הפוך וקיבלנו כם וופל בלגי עם אבקת סוכר חם שהוכן בו במקום -היה - נ ה ד ר! ניתנה לנו שעה של זמן חופשי בקניון היפה הזה ואז נפגשנו עם הנהג ששמר כל הזמן על המזוודות ונסענו למלון שלנו מלון מריוט. כשהגענו מייד קיבלנו חדרים. הנחיתה היתה מוקדמת ולא היינו מקבלים חדרים כל כך מוקדם ולכן הסיור הזה פתר לנו בעיה של ניצול זמן וכסף. מומלץ ביותר. שירות מעולה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל