המדריך דויד קובוס ”סיור נפלא בברצלונה עם דויד“
טיילנו בברצלונה בפסח האחרון. יצרנו קשר עם עינת דרך המלצות שראינו באתר 'למטייל'. מעינת קיבלנו שירות אדיב במיוחד כאשר סייעה לנו בתכנון יתר ימי הטיול ואף המליצה על סיורים אמנותיים משלימים לאלו של דויד. הסיור עם דויד היה מהנה ומעשיר. דויד ניחן ברוגע ובכריזמה מיוחדת והצליח לרתק את כל הקבוצה שהייתה קטנה אך מגוונת. לדויד ידע היסטורי עשיר, ומעניינות במיוחד היו התוספות העדכניות שלו בנושאי חברה ומדינה. אנחנו ממליצים מאוד על סיור עם דויד. תודה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל