המדריך דויד קובוס ”מדריך מעולה עושה טיול מעולה“
קשה שלא לשים לב לאיכותו האישית והמקצועית של דויד.
מתאים את עצמו לאופי הקבוצה, ובעל גישה בלתי אמצעית לילדים.
הצליח לרתק גם ילדים מגיל 4 ועד 15, אשר הלכו אחריו כאילו היה החלילן מהמלין.
נדיר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל