ג'ו הסעות בודפשט ”מומלץ בחום!“
ממליצה בחום על שירות ההסעות של ג''ו!
נסענו עם השירות שלו הלוך וחזור משדה התעופה, והוא גם עשה בשבילנו שמיניות באוויר כשהיינו צריכים להגיע למלון האקווה-וורלד והעיר היתה חצי סגורה (בגלל חגיגות העצמאות) ולא הצלחנו למצוא אף מונית.
הוא אמין, אדיב, זמין מאוד, ומגיע תמיד בזמן.
והיום גם גיליתי שהוא עושה טיולים פרטיים לברך הדנובה (חבל שלא ידעתי את זה קודם - אז משתפת איתכם) .
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל