מריוס כאטאלין ”חוויה בשלג כיף מאוד“
ממליצה מאוד על מריוס מדריך מצויין אחראי כל מי שמגיע לרומניה לבוקרשט שיצור איתו קשר יש לו מכונית גדולה מגיע לשדה התעופה לקחת ולהחזיר ממקום למקום חוויות שלג אופנים שווה רצחחח!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל