חמאם ארמה ספא אנד טורקיש באט' ”חובה ללכת, המקום הכי טוב בבולגריה“
אתמול היינו בחמאם של orhan ואני חייב לשתף את זה אותכם,
המקום מושלם לקחנו את החבילת גולד וזה היה מושלם ומיקצועי,
והכי חשוב, הרגשנו בבית!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל