Aktham S Marahleh ”הניסיון שלנו בוואדי-רום“
חצינו בקלות את הגבול אם נישאר 72 שעות אין תשלום.
לאחר שהצגנו הזמנה למלון בעקבה, הזמנו רכב ולמרות זאת נסענו לואדי רם.
כדאי לקחת בחשבון ולהודיע למקורבים במחנה במדבר אין תנאי תקשורת צבאיים משנות ה-70.
יש קירור אבל, חם מאוד, אין שולחנות. הכל עלי אדמות, אין מים חמים, הכל נחמד וחמוד, ארוחות פשוטות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל