אסיאטיקה טראוול ”חברה יעילה ונעימה“
אתמול בת זוגי ואני חזרנו מטיול פרטי לוויאטנאם וקמבודיה שסדרנו דרך אסיאטיקה.
מהקשר הראשון דרך שלב התיכנון ועד המטוס הביתה החברה ליווה אותנו ביעילות ובצורה נעימה.
אנחנו מאוד ממליצים את אסיאטיקה לכל מי שחושב על טיול באיזור לא תתאכזבו.
הרולד בנט.
בית העמק.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל