המדריך קטלין מלוריאנו ”בקשר לנהג בשם קטלין“
על פי המלצות של אנשים באתר למטייל על נהג בשם קטלין בבוקרשט, נפגשתי לתאום ותכנון מסלול טיול וצפיות מיום הטיול שנקבע. פגשתי אדם יוצא מין הככל, אינטליגנט, אדם מקצועי, סובלני, שולט בשפה הרומנית והאנגלית בצורה יוצאת מן הכלל. אדם נעים הליכות, שלא לחוץ בזמן בכלל, בעל רכב חדש ונוח לנסיעה, לא יקר כלל, שווה כל אירו שקיבל.
חזרתי מרומניה היום מטיול בבוקרשט. אני אשוב אליו בשנית בטיול הבא ברומניה. מומלץ מאוד. אסור לפספס. אני אישית אשאר איתו בקשר אישי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל