חברת איי פי אף שאטל - הנהגים קרלוס ואיבן ”נהג אמין“
יצרתי קשר עם קרלוס בווטסאפ, הוא השיב כמעט מיד, היה אדיב ונחמד. חיכה לנו בשדה עם שלט וכבר עם הנחיתה קיבלתי ממנו הודעה היכן הוא נמצא. עלה 30 אירו לכיוון לזוג. באוטו הסתבר שהוא מאוד אוהב במבה וקפה טורקי:-) מוזמנים לפנק אותו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל