יורופקאר ישראל ”יורופקאר איטליה“
הזמנתי רכב מקבוצה שהרכב המייצג שלה אלפה ג'וליטה. ביורופקאר ישראל, נאמר לי במפורש שבניגוד לכל יתר הסוכוניות אני שוכר דרך חברת יורופקאר ישירות ולא דרך סוכן וזה היתרון היחסי שלהם, לעומת האחרים וכן שהרכבים האחרים בקבוצה הם לנצ'יה דלתא או וולוו V40.
כשהגעתי לאסוף את הרכב בסניף ונציה, הופתעתי לקבל פיאט 500L. ביקשתי מהעובד במקום להחליף את הרכב לרכב מהקבוצה שהזמנתי. תשובתו הייתה שבקבוצה שהזמנתי יש הרבה מכוניות והפיאט ביניהם. כשאמרתי שבמעמד ההשכרה בארץ נאמר לי שבקבוצת הרכב הזאת יש אלפא לנצ'יה ווולוו בלבד, התשובה המנומסת הייתה שאני שקרן ואחר כך עודנה לכך שאו שאני שקרן או שהסוכן שלי בארץ הוא שקרן.
כמו כן, סירבו לתת לי נהג נוסף ללא תשלום, למרות שהיה כתוב כך בוואוצ'ר, אבל זה באמת זוטות. העובד אמר שאם הייתי שוכר בחברת יורופקאר ישירות הוא היה עומד מאחורי הבטחותיהם אבל אני שכרתי דרך סוכן ולכן הוא אינו אחראי. כש-10 ימי שכירות לפני, יצאתי לדרכי בטוח שתוך יום יוחלף הרכב ברכב מהקבוצה שהזמנתי.
אחר הצהריים יצרתי קשר עם יורופקאר ישראל וביקשתי לפעול להחלפת הרכב. מספר ימים הייתי בקשר עם אחת העובדות של יורופקאר ישראל. למרות שעשתה כל שביכולתה זה לא הספיק ליורופקאר איטליה ולבסוף היא ואני התייאשנו. גם התחנה בנמל התעופה מלפנסה לא עבדה כמו שצריך ושלחה לי חיוב על מיכל דלק למרות שהחזרתי רכב עם מיכל מלא.
כשחזרתי, העברתי צילום של לוח השעונים ליורופקאר ישראל, וכן מכתב תלונה על סוג הרכב. סיכומו של דבר: לאחר כחודש קיבלתי החזר מיורופקאר ישראל עבור הבדלי קבוצות הרכב, אבל אם הייתי רוצה לשכור פיאט 500, הייתי שוכר פיאט 500. לאחר 3 חודשים ומספר תזכורות קיבלתי החזר עבור מיכל הדלק מיורופקאר איטליה. ראו הוזהרתם!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל