המדריכה אניה קוזלובה ”המלצה מארץ ההמלצות!“
ביקרתי במוסקבה בסוף ספטמבר, ובעקבות המלצה של ידידה הגעתי למדריכה אניה.
מוסקבה היא עיר יפה בכל מקרה, אבל לפעמים צריך "אקסטרות" כדי להפוך טיול למושלם. וה"אקסטרה" העיקרית היתה אניה. מדריכה בכל רמ"ח איבריה: חכמה, כריזמטית ובעיקר כיף להיות בחברתה, והיא גם דוברת עברית מצוינת. אניה התגוררה בישראל הרבה שנים. מלבד תכני ההדרכה העשירים והמעניינים, אניה מכירה את המנטליות הישראלית היטב, וזה בונוס רציני. תהנו!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל