מסלול עד שבוע בגאורגיה (גרוזיה) ”שבוע טיול בגאורגיה עם ג'יפ“
אנו זוג בני 22, טסנו ב-9-17 לאוקטובר. יש לציין מראש שהמזג אוויר היה מעולה. הטיול מומלץ מאוד.
המסלול שלנו:
יום 1: יציאה מטביליסי – מצודת אנאנורי, עמק טרוסו, הגעה לקזבגי (סטפנסמינדה), אוכל במסעדת Shorena, לינה בגסטהאוס של גיאה.
יום 2: נסיעה למנזר 'צמינדה סמבה', ומשם מסלול רגלי אל הקרחון (לא הספקנו להגיע אליו כי יצאנו באיחור). בערב בגסטהאוס של וסילי וקפצנו לבלות בקזינו של קזבגי (נמצא במלון היחיד שם).
יום 3: יום של נסיעה למסטיה, כולל עצירות ועיכובים. לקח 12 שעות. שימו לב לתכנון מראש כי מפת גוגל הובילה אותנו בשבילי כפרים שעיכבו מאוד. בנוסף, יש לקחת בחשבון שחובה לתדלק בקוטאיסי או בזוגדידי.
יום 4: נסיעה לאיפרלי, חניה בגסטהאוס 'Uche מלון משפחתי', הליכת הטרק עד לאדישי. חייבים לצאת מוקדם כדי לא להגיע בחושך לאדישי (חוויה לא מומלצת).
יום 5: עלייה מאדישי למעלה, ובמקום להגיע לזבישי חתכנו מערבה לכביש ותפסנו טרמפ לאיפרלי (20 לארי לאדם). לינה בגסטהאוס.
יום 6: יציאה לטביליסי דרך הציר 4X4, היוצא מאושגולי מערבה (הוא מקצר בשעה וגם יפה). הגעה לטביליסי ולינה אצל דודה של מאיה.
יום 7: הסתובבות בטביליסי היפה וחזרה ארצה בערב.
טיפים:
- רכב – מרכיב חשוב בטיול כי רוב הנסיעות הן בשטח(בוץ,נחלים). השכרנו מgeorent car את הפאג'רו IO שהייתה קצת ישנה עם בעיות מצבר אבל עשתה את העבודה (1100 ק”מ סה”כ). הדלק מאוד זול (2.2 לארי לליטר).
- מפות – המפות הטופוגרפיות מאוד קריטיות לטרקים ולכן יש להדפיס מראש או לקנות בgeo land 10 לארי למפה. אפשר גם לקנות שם בלון גז.
- SIM – קניתי לאייפון כרטיס ב-20 לארי שכלל שיחות מקומיות ו-1.5 ג'יגה אינטרנט.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל