טברנת סטמטופולוס ”טברנה - אוכל מאכזב מוזיקה יפה“
ביקרנו במקום ביוני. טברנה באתונה עם מוזיקה חיה. ביום שביקרנו היו שני זמרים. שרים את פוליקר וחיים משה ביוונית. האוכל מאכזב. מנות קמצניות ויחסית יקר. לא מומלץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל