אסיאטיקה טראוול ”טיול של שבועיים בויאטנם דרך חברת אסיאטיקה“
היינו בטיול של שבועיים בויאטנם.
התכנית נבנתה עם הלן מחברת אסיאטיקה - שגם הזמינה אותנו לביקור בביתה להכיר משפחה ויאטנמית בהאנוי.
המדריכים, הנהגים והמלונות היו טובים והכל התנהל לפי התכנית - מומלץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל