אסיאטיקה טראוול ”טיול 14 יום בויאטנם“
היינו קבוצת חברים של 4 זוגות. הייתה לנו חוויה מהממת. חברת אסיאטיקה עמדה בכל הציפיות ומעבר לכך. מלונות ברמה מעולה, דיוק בזמנים, הקפדה על כל פרט ופרט. בקיצור ממליצים בכל פה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל