המחזמר מלך האריות ”ההצגה מלך האריות“
ההצגה הייתה מקסימה, את הכרטיסים קנינו כחודש מראש באינטרנט, מכיוון שההצגה מאוד מבוקשת, קשה למצוא כרטיסים ברגע האחרון ולכן מומלץ לרכוש מראש, אנו קנינו חודש מראש וכבר אז, היו מקומות מוגבלים. כשהגענו ניגשנו אל המשרד ואספנו את הכרטיסים בקלות, לגבי המיקום, ישבנו באיזור הסטולס וראינו מצויין. אך באיזור זה מכיוון שהשיפוע אינו גדול, במידה ויש ילדים ומבוגר גבוה יושב לפניהם, הוא מסתיר להם, לכן מומלץ להשכיר מושב הגבהה, בפאונד אחד, הבנות היו בגובה 1. 50 ו-1. 40, רק בהפסקה הלכנו לרכוש את ההגבהה, לאחר שהתקשו בצפייה, ממליצה לעשות זאת מההתחלה, אם מדובר בגבהים נמוכים מאלה שציינתי. לאחר ראו מצויין. ההצגה היתה מדהימה ומושקעת חוויה בלתי נשכחת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל