ריינפורסט קפה ”ריינפורסט קפה לונדון “
הזמנו מקום מראש – לא היה צורך. אם זה יום רגיל – יש מקומות. אוכל מעולה, אווירה ייחודית, מלצרים נחמדים ביותר, שירות אדיב, כל דקה מישהו אחר חגג יום הולדת ואז כולם שרו (כולל אותנו). יקר מאוד אך לדעתי שווה את החוייה. ארוחה ל 3 שולל מנה ראשונה, עיקרית ו – 2 קינוחים עלתה 80 פאונד. עדיף לבוא ביום הולדת – ככה נהנים יותר! מתאים למשפחות עם ילדים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל