מלון אינטרקונטיננטל ”מלון בבוקרשט“
חזרתי מנסיעת עסקים בבוקרשט, והתאכסנתי במלון אינטרקונטיננטל. התחושה שאתה מקבל מרגע הקבלה ועד קבלת החדר, מעבר למצופה. היחס והאדיבות והרצון לעזור בכלל לא מובן מאליו. המנהלים קטלין ומריוס נותנים הרגשה שאתה האורח הכי חשוב, ואתה מקבל את היחס בהתאם.
ארוחת הבוקר מצוינת, ובכלל השהות במלון מצוינת. ממליץ בחום על השהייה במלון.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל