אודי מאירי - תכנון טיול בויאטנם ”תכנון טיול לויאטנם“
חזרנו מטיול של כשלושה שבועות לויאטנם ובנגקוק, זוג הורים עם שני בנים בני 15 ו-9. התחלנו את התכנון בפגישת ייעוץ עם אודי שבנה לנו את כל המסלול לפי ההעדפות שלנו. אודי חיבר אותנו לטואן - מפעיל מקומי שהוציא לפועל את הטיול (טיפ ניפרד). אודי בעל ידע רב שופע נחמדות וקשוב. עד הטיול התייעצנו עימו רבות ועשינו פה ושם שינויים. הטיול היה פשוט מדהים. נופים, אנשים ואוכל מצויין. עשינו גם טיול אופנועים וסנפלינג מאוד אתגרי. היינו באטרקציות תירותיות כמו כולם, אולם גם עשינו טיול ברכב לסאפה שהיה מקסים ובערי המרכז טיילנו באזורים לא תירותיים. מומלץ בחום וכדאי להתחיל בפגישה אישית עם אודי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל