אסיאטיקה טראוול ”המלצה חמה לעבוד עם אסיאטיקה“
אני ואשתי יצאנו לטיול של כ-20 יום בויאטנם. בחרנו את אסיאטיקה כחברה שתתכנן לנו את הטיול. אסיאטיקה ובמיוחד הסוכנת Helen Le עשתה עבודה מדהימה. הם סגרו לנו את הכל: טיסות, מלונות, מדריכים, נהגים, כניסה לאתרים ועוד. הכל עבד ב-100% יעילות עם 0 תקלות. מומלץ בחום שווה כל שקל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל