המדריך אהוד ”חובה ! המדריך אהוד הפך לנו את החופשה לחוויה“
אז ככה. שמי איציק. ואני לא נוהג לכתוב פה טיפים ורק לקרוא.
אבל דרך הפורום הזה הגעתי למדריך אהוד. רצינו להזמין אותו לכמה ימים אך הוא לא היה פנוי ורק בימים האחרונים של שהייתינו הוא התפנה.
מהרגע שעלינו לרכב פשוט נדהמנו לגלות איש כל כך מיוחד ונחמד. מסביר פנים. הוא לא ישראלי אמיתי (וזה מחמאה) הוא כזה מתוק ועדין. היה לנו כיף פשוט השהות איתו.
הוא יליד רומניה ומכיר את הכל בכל מכל כל, כולל ההיסטוריה, ויש לו ידע מקיף בהכנת טיולים מדהימים.
הופתענו לגלות חוברת מיוחדת עם השם שלנו מודפס עליה כולל הסבר שלם על מסלול הטיול ועל האתרים בהם נבקר. ממש הרגשנו שמישהו חשב והשקיע בטיול שלנו ולא סתם בא לאסוף אותנו ולקחת את הכסף.
כל כך היינו מרוצים שהחלטנו כנראה לטוס שוב בעזרת השן באוקטובר הקרוב ולעשות איתו מסלול שלם ושווה.
בקיצור. אני ואשתי ממליצים לכל מי שרוצה לחוות חוויה אמיתי רגועה וכייפית עם איש מדהים ורגוע זה “אהוד”. לכו על זה.
יש לו גם אתר Www.ynet.ro
לא תתחרטו:)
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל