חיים גליקסמן ”חוויה מצויינת!“
חזרנו שלוש משפחות (6 מבוגרים 8 ילדים בכל הגילאים) מטיול ברומניה (בוקרשט ואזור ברשוב) 3-10 אוקטובר 2017. יצרנו קשר עם חיים גליקסמן חודש וחצי לפני הנסיעה עקב המלצות באתר למטייל.
חיים אמנם לא היה פנוי להדריך אותנו בתקופה זאת, אך עזר לנו בכל הלוגיסטיקה של הכנת הטיול כגון: השכרת מיניבוס עד 20 מקומות עם נהג אחראי. המיניבוס היה נקי וברמה גבוהה. חיים היה בקשר טלפוני איתנו במהלך השבועות לפני הנסיעה וענה על כל וואטסאפ ששלחנו במהירות. דרך ההתקשרות איתו היה מאוד קלה ונוחה.
חיים חיכה לנו בשדה התעופה וקיבל את פנינו. בנוסף נתן לנו טיפים שעזרו לנו בתכנון הטיול, במיוחד בבוקרשט (הפרלמנט היה סגור ביום שרצינו לבקר, כנ”ל בית הכנסת הכורלי וכך לא ביזבזנו זמן ללכת למקום ולגלות שהוא סגור) . חיים היה בקשר טלפוני יומיומי איתנו במהלך הטיול ודאג לברר שהכל בסדר ומתנהל כשורה. מומלץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל