הזמינו online
מלון גראנד אסקוט ”מלון מצויין שקט קרוב לעיר העתיקה“
מלון ארבעה כוכבים לא גדול, לא המוני, שקט, נעים ונקי.חדר מרווח נקי.מקלחת טובה מעט קטנה.
צוות מקסים מנומס ועוזר לכל שאלה. חדר האוכל נעים נקי שקט, ארוחת בוקר טובה.
נימצא כ 10 דקות הליכה רגועה מכיכר העיר העתיקה. היינו זוג בסוף יוני שני לילות 1000 זלוטי.
את ההזמנה עשיתי בבוקינג לפני חודשיים.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל