נתי חמאוי - הדרכים ברומא ”מביך לשלם 40 יורו למדריך שיודע כל כך מעט“
לקחנו אני ואשתי 2 סיורים עם נתי.
ביום אחד סיור ברובע היהודי.
ביום השני סיור בין כיכרות ומזרקות.
נתי מומחה בהיסטוריה של האדריכלות, באומנות נוצרית ויהודית. קצת על ההיסטוריה של הקהילה היהודית והרבה על ההווה שלה.הוא מכיר טוב את העיר וזהו.בשאר הנושאים והאתרים הוא נתן תחושה שהוא הכין מויקיפדיה ערב לפניי.
לא היסטוריה של רומא העתיקה או איטליה, לא ימי הביניים, ולא תקופת הרנסנס. לא שואת יהודי איטליה ולא על מלחמת העולם השנייה.
הוא מנסה להסביר את האומנות הנוצרית לאוזניים ישראליות באמצעות דימויים מהתנ"ך ואז רואים שגם תנ"ך הוא לא יודע ותולדות הנצרות הוא לא יודע.ממש מביך לשלם 40 יורו למשתתף למדריך שיודע כל כך מעט.
הסיבה היחידה שהשתתפתי בסיור ביום השני כי התחייבתי מראש.
לסיכום, עדיף לקחת הדרכה בעברית ואותו רק אם אין לכם מדריך אחר
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל