מלון אינטרקונטיננטל ”אינטרקונטיננטל הוטל מלון מצויין “
שהיתי במלון אינטרקונטיננטל בבוקרשט במשך שבוע ימים, והייתי רוצה לשתף אתכם שהמלון מצויין מכל הבחינות. פקיד הקבלה במלון שירת אותי מעולה, והסביר הכל באנגלית ברורה, וקיבלתי חדר בקומה 17 עם נוף לכיכר האוניברסיטה.
החדר מצוייד היטב, כולל מים ומכונת נספרסו עם קפסולות ללא תשלום. החדר כולל חלוקי רחצה ומרפסת בכל חדר, שירות חדרים וכל דבר שתבקשו זמין 24 שעות.
האוכל מצויין, וכולל עמדה של הכנת חביתות, ביצי עין, וופל בלגי ועוד. במלון יש ספא וחדר כושר, כולל בריכת שחייה. מומלץ ביותר!!!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל