ערוץ אימברוס ”נתונים על הטיול“
עשינו את המסלול פעמיים:
פעם ראשונה מלמעלה למטה.
אחרי שראינו שהמסלול די קל עשינו אותו שוב למחרת מלטה למעלה.
מי שבכושר סביר ממליץ לעשות את העלייה.
יש חניות חינם בשני הצדדים ואין בעיה לתפוס רכב שמקפיץ אתכם בחזרה.
בשני המקרים מדדתי את הטיול עם אפל ווטש ומשום מה למרות שעשינו בדיוק את אותו המסלול בכיוון הפוך המדידה שונה ביותר מחצי ק״מ (ראו תמונות מצורפות)
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל