ג'ו הסעות בודפשט ”המלצה חמה!“
ממליצה בחום על שרות ההסעות של ג''יו. המחיר, רמת שרות, דיוק, נגישות - הכל מושלם. השתמשתי בהסעה של מיסטר ג''ו כבר כמה פעמים כשביקרתי בבודפשט, וגם המלצתי לחברים שלי. כולם היו מרוצים. מענה מהיר ומקצועי בווטסאפ. ג''ו יודע קצת עברית ומכיר את הקהל הישראלי. הוא מסביר הכל עד הפרט האחרון בצורה מאוד ברורה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל