המדריך ולרי ”אין על ולרי!“
נסענו לגיאורגיה זוג הורים וילדים גדולים (21 ו 17) .
הליצו לנו על ולרי וזו היתה אחת ההמלצות.
דבר ראשון הוא כל כך נחמד. מאוד כיף לדבר איתו ולבלות איתו.
דבר שני הידע שלו מאוד רחב ובוא הוסיף לנו המון לטיול שלנו.
דבר שלישי הוא לקח אותנו למקומות שמרבית התיירים לא מגיעים אליהם. גם במהלך הטיול וגם למסעדות שהיינו הזרים היחידים בהם.
מעבר לזה כמובן עזרה במציאת מלונות מדהימים, התגברות על מחסום השפה והנהיגה הרגועה שמוסיפים לחוויה.
נהיינו חברים ממש ברמה שהייתי אמור לנסוע לבקר אותו אישית בינואר 2024, אבל בגלל המלחמה זה בוטל.
ממליץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל