Beerstro14 Steak House Restaurant ”מסעדה טעימה ומומלצת“
מסעדה יפה ונעימה, שרות אדיב, מנות יפות וטעימות. הזמנו מרק גולש ופלטת בשרים לזוג. מחיר בינוני ומעלה לעומת מסעדות אחרות שהינו אבל שווה את החוויה. חובה להזמין מקום מראש באתר שלהם. נהנינו מאוד. מומלץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל