חווית פאייה ברצלונה ”קורס בישול מומלץ וכיפי!“
אני רוצה להמליץ על קורס בישול שמאוד מאוד נהנינו בו. מכיוון שאוכל הוא דרך טובה להתחבר לתרבות המקומית, לי ולאישתי יש נוהל לעשות קורס בישול בכל מדינה שאנו מטיילים בה. חיפשתי קורס שלא יהיה תיירותי מדי, אלא יותר אישי. דרך המלצות ב-TripAdvisor מצאתי את הקורס של אלעדי (לא שם ישראלי). ראיתי שהמקום חדש יחסית (נכון לאפריל 2017) אבל הביקורות כולן מעולות. הגענו אני, אישתי ובני בן ה-6 חודשים בערב למקום. מכיוון שזה היה ביום של משחק כדורגל היינו רק אנחנו. אלעדי קיבל אותנו בחיוך, אומנם הופתע מזה שאנחנו עם תינוק, אבל זרם וזה רק הוסיף עוד יותר לאווירה הכיפית.
הכנו שלוש מנות: פייאלת עוף, סנגריה וקרם קטלניה. כל התהליך היה מלווה בהסברים, גם על המנות, טיפים להכנה וגם על ספרד בכלל. היה צחוקים, חיוכים, ואווירה מאוד ביתים ונעימה. (בדיוק כמו שחיפשנו). האוכל יצא מאוד טעים, הסנרגיה כבר כיכבה על שולחן סדר פסח למחרת בארץ. לסיכום ממליץ בחום, וכשתגיעו תגידו שבאתם בהמלצת ודים, נטלי ונבו (התינוק הראשון בקורס :-) ).
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל