ג'ו הסעות בודפשט ”ממולץ בחום“
לפני כחודש הגענו לבודפשט לענייני עסקים (קיבלנו אישור מיוחד) . שמחנו לגלות שג''ו זמין וכמו תמיד חיכה לנו בשדה התעופה בחיוך רחב. גם בדרך חזרה הגיע בזמן והנעים את זמננו בדרך לשדה התעופה. המחיר ששילמנו היה זהה לזה ששילמנו לפני שנה וחצי, סה”כ שילמנו 25 יורו לכיוון ל-4 אנשים- מחיר הוגן ביותר לשירות Vip! מומלץ ליצור קשר בוואטסאפ! אגב, ג''ו הוסיף כיתוב בעברית באתר האינטרנט שלו. מצורפות תמונות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל