אסיאטיקה טראוול ”אסיאטיקה טראוול“
ממליץ בחום על אסיאטיקה טראוול. דאגו לנו כמו שצריך מהרגע שהגענו, הכל תקתק ולא היו בעיות (מדריך, רכב, זמנים וכו.) זו הייתה חוויה חיובית מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל