הולה שלום ”המלצה על סיורים בברצלונה!“
אז נסעתי לברצלונה לסופ"ש, זמן קצר והרבה להספיק. קיבלתי המלצה על חברת Hola שלום שמפעילה סיורים בעברית, והחלטתי לנסות אותם. הופתעתי מאוד לטובה. לקחתי סיור בתוך העיר ברצלונה, למבנים של דאלי, לפארק ולאזור הגותי, הסיור היה מעולה - מעניין, כיפי, מעשיר מאוד. לגמרי שווה את העלות. בסופו של דבר לקחתי עם החברה סיורים אל חירונה וגם לאיזור הרי הדולומיטיים בימים הבאים והיה פשוט מצויין. ממליצה בחום אם אתם רוצים להספיק לראות ולחוות, שווה לגמרי את הכסף ואת הזמן, לדעתי אחת הדרכים היותר טובות וחווייתיות לבלות את הזמן בעיר המדהימה הזו! לא חשבתי שאפשר להנות ככה מסיור! מומלץ!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל