מסעדת קוטילי ”טברנה מאוד נחמדה“
תפריט בעברית, זמרת מצויינת עם נגנים. שימחה וריקודים שמתחילים כבר ב 7 בערב ומתחזקים לקראת השעות הקטנות.כשהיינו חגגו שם מסיבת רווקות לקבוצת יווניות שעשו שמח. התפריט מלא כל טוב. תצאו שבעים ובמחיר סביר. המקום נעים לישיבה למיספר שעות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל