אובידו נהג ברומניה ”אובידו נהג מקסים והגון“
נסענו בבוקרשט ב23 לדצמבר, למשך 5 ימים. אני ילדיי ושני נכדיי בני העשרה.
חיפשתי נהג, ובין שלל הנהגים קיבלתי תמורה מדהימה מאובידו.
דייקן, מגיע עם ואן לצורך שלנו, מחכה לנו בסבלנות לטיולים רגליים, היה מושלג, וגם טיול שאני התעקשתי עליו, הוא המליץ על מקומות, חיכה לוודא שאני מקבלת הזמנת מסעדה בשונה מההזמנה הרגילה. לקח אותנו למסעדה מהממת בברשוב, וכן למכרה המלח.
עשינו יומיים ביחד, והיה ממש כיף, והגון.
ממליצה בחום.
חיפ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל