המדריך ולרי ”המלצה חמה על המדריך וואלרי בגאורגיה“
אני רוצה להמליץ בחום על המדריך הגאורגי שלנו - ואלרי
שבנה לנו מסלול נהדר, מגוון, ומותאם אישית לבקשותינו והעדפותינו, היה מאוד קשוב לצרכים ולרצונות שלנו לכל אורך הדרך, הכניס אותנו להווי הגאורגי עם סיפורים והסברים מרתקים,
דאג לנו בכל כך הרבה רמות-
החל מלעצור לנו בנקודות טובות לצילום
ועד לדאוג להביא לי את הז׳קט ששכחתי במטוס (שכבר הייתי בטוחה שהלך עליו)
לעצור בדוכן פירות הישר מהאיכר,
להתארגן על סים מקומי או כסף מקומי בשער הכי טוב
ועד לקחת אותנו לפינות נסתרות שרק המקומיים מכירים, ולאכול במסעדות הכי שוות ולא תיירותיות.
בכל מסעדה הוא דאג לברר לי מהן המנות הצמחוניות והמליץ לנו על המנות המוצלחות ביותר, כולל דברים שאין לי מושג איך מבטאים. זה ממש חשוב במיוחד בכל מיני חורים שלא מדברים בהם אנגלית.
אני יכולה לומר שלאורך כל השבועיים הרגשנו בטוחים
וידענו שאנחנו בידיים טובות
ושוואלרי עושה הכל, אבל באמת הכל, כדי שתהיה לנו החוויה הכי הכי טובה מהטיול.
וולרי נחמד, אדיב, נעים, האנגלית שלו מצויינת והוא גם יודע הרבה מילים בעברית (רוב התיירים שהוא מדריך הם ישראלים) .
התקשורת איתו כבר משלב התכנון מהארץ הייתה נוחה וזורמת, וההמלצות שלו על מלונות- מצוינות.
וואלרי יאסוף אתכם משדה התעופה
(גם אם זה באמצע הלילה)
יארגן לכם אוכל שמתאים לכם
(גם אם אתם אוכלים כשר- יש לו פתרונות בכל חור)
הוא ייקח אתכם לטיול שמותאם לכם
ולתחומי העניין שלכם,
אפשר לטייל איתו בכל רחבי גאורגיה ובכל עונות השנה.
יש לו ג׳יפ שמצויד גם לנסיעה בשלג
והוא נוהג מצויין בכבישים הלא פשוטים של גאורגיה.
בחורף הוא יכול לארגן לכם הסעה לאתר סקי
או טיול עם אופנועי שלג על אגם קפוא.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל