מסעדת האנו ברארילור ”לאכול בארמון!“
מסעדה שממוקמת בתוך מבנה היסטורי שהיה בעבר כנראה סוג של ארמון. כניסה מרשימה דרך לובי עם עמודי שיש וארכיטקטורה יפהפייה, כשהמסעדה מחולקת לחדרים גדולים.
השירות אדיב ויחסית למסעדה ברמה כזו גבוהה המחירים סבירים. האוכל היה טעים מאוד. מומלץ המנה של האווז והמנה של השוק טלה. סלט ונטה (חצילים) שתמיד טעים, והיין הלבן הביתי כמובן שטעים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל